men hej igen!

oj, hej och hå det här lilla tillhållet hade jag helt glömt bort. men tro inte att jag orkar skriva så mycket här idag heller. nejnej.

men en kort sammanfattning: jag hade en bra jul, fick fina saker, åt god mat och umgicks med släkten. nyår spenderade jag i kittelfjäll. nu ska jag börja nöta ordentligt inför tentan den 14'e. jag hoppas att jag finner kraft och styrka till det någonstans. jag och mathias har fått en jättefin matta till lägenheten. brun och hårig. det närmaste en katt jag kommer typ. sen fick jag en sodastreamer ♥ och ett toastjärn som mathias knyckte åt mig på julklappsleken ♥ just nu lever jag på toasts, jag är alldeles ensam i lägengeten = orkar inte göra mat (pappa, gnäll inte nu, toast är bättre än kycklingrulle). jag ska börja träna snart! jag känner peppen! och ja, det var väl det. eller vänta, jag har världens finaste kille i hela världen ♥ han är bäst av alla! och en grej till: ska se håkan den 12 februari. jag längtar så. håkan snart ses vi igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0