Presentation av mig själv

presentation av mig själv... just det.
jag heter elina edlund, eller elina anna therese edlund om ni lägger stor vikt på mellannamn. jag är 19, snart 20 år ung (fyller år den 22 feb) och bor i östersund. jag har bott här i östersund i ett halvår ungefär, och anledningen till att jag gör det är för att jag älskar förpestat vatten och minusgrader... hehe. nej jag skojar. jag studerar här, som det så fint heter. risk- och krishanterare är det jag ska bli när jag blir stor.

här i östersund bor jag och mina två sambos mathias och robin. eller, mathias är sambo och robin är.. också sambo. skitsamma. vi bor här i en tvåa tillsammans i det bästa studentområdet i hela östersund! (har hört att det är det iallafall. men jag vet inte..)

saker jag gillar är: mackor, chips, kramar, sol, sömn, musik, mathias, mina nära och kära, positiva människor, katter, regn (om man är inomhus) osv.
saker jag inte gillar är: kurslitteratur på engelska, krig, slask, de där små godisarna som ser ut som bönor, krigsfilmer (de flesta iallafall), måsten osv.

jag jobbar ingenting, fast jag borde. lever på ett halvt studielån och på fritiden så underhåller jag mig med att prata, lyssna, volantära på ett katthem + träna... nej det sista var ljug! men ska börja träna, så.. snart gör jag det på fritiden.

jag håller på modo i elitserien och på sverige i resten av sporterna (är inte så insatt i det där med sport, fast mathias har ju förvandlat mig till modoit, därav modo)
mina högsta önskningar just nu är:
  • att jag får ett fint jobb efter min utbildning
  • att skaffa katt
  • mer pengar
  • en sån där googletranslate-penna som man kan stryka över engelska meningar och få de översatta dirr i pennan
  • att jag och mathias ska vara tillsammans forever-and-ever och köpa radhus om 10 år. och villa... och volvo.. och vovve.... HAHA VAD TRÅKIG SISTA ÖNSKNING. men jag önskar det.
band jag lyssnar på.. hmmm lite olika. förut så var det nästan uteslutande svensk pop, men nu efter att mathias kommit in i min bild så har jag blivit en allätare.
frågor på det? nehe. då tar vi nästa punkt i listan imorgon!


Kommentarer
casssssi

hah älskar din sista önskning. jag önskar nog lite sånt i smyg jag också. fast skippa volvon. jag ska ha en toyota.

2011-01-31 @ 22:21:29
URL: http://myhurricane.blogg.se/
mamma mor.

...radhus,,menar du verkligen det? Resten är väl en piece of cake.

2011-01-31 @ 23:16:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0